• zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • cocksparrer.xlx.pl
  • DIXIT Obraz jest wart
    bierz życie jakim jest
    obraz olejny polowanie
    obraz weze wodne
    obraz adam i ewa
    obraz ptaki na galezi
    obraz tytul nieznany
    obraz red horizon
    obraz blue horizon
    obraz 50x70cm canvas
    obraz kobieta i rower
    obraz pastuszek
      aaaabierz życie jakim jestaaaa

    NOWA rodzinna gra DIXIT "Obraz jest wart tysiąca słów!"
    Sprzedaje NOWĄ grę DIXIT. Gra jest świetna! Pobudza wyobraźnie, uczy kreatywności i jest świetnym sposobem spędzania wolnego czasu z dziećmi i znajomymi!

    Sprzedaję, ponieważ mam już tę gre, a dostałam ją ponownie w prezencie. Ilość elementów jak na opakowaniu, niczego nie brakuje, stan idealny!



    Możliwość wysyłki.

    Zapraszam do zakupu
    Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgMID7.html



    Dixit Odyseja (Odyssey) | Nowa | Hit! | Odbiór os. lub tania wysyłka!
    Gra nowa, nieużywana, oryginalnie zapakowana.



    Zawartość pudełka:



    plansza

    84 karty

    12 tabliczek głosowania

    24 znaczniki głosowania

    12 drewnianych pionków królików

    instrukcja



    Dodatkowe informacje:



    Autor:

    Jean-Louis Roubira

    Wydawca:

    REBEL

    Wydanie:

    polskie



    Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.



    Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych gracz.



    Na czym to polega?



    Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.



    Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!



    Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.



    Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!



    Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.



    Gra otrzymała w 2009 roku nagrodę Golden Ace, French Game of the Year oraz została nominowana do niemieckiej nagrody Spiel des Jahres w 2010 roku.



    ___ ODBIÓR OSOBISTY ___



    Odbiór przedmiotu jest możliwy w Chorzowie przy ul. Zielonej 24 w dniach roboczych w godzinach 9:00-16:00. Prosimy o kontakt telefoniczny przed odbiorem ( 609 - pokaż numer telefonu -
    ). Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia innej godziny, a także odbioru w Rudzie Śląskiej.



    ___ KOSZTY WYSYŁKI ___



    Przy przedpłacie na konto bankowe:



    1) Odbiór w wybranym kiosku Ruchu* - 5,99 zł



    2) Odbiór w wybranej placówce Poczty Polskiej** (E-przesyłka) - 7,5 zł



    3) Kurier Poczty Polskiej (Pocztex Kurier 48) - 10 zł



    4) Kurier Siódemka - 14 zł



    Płatność przy odbiorze:



    5) Odbiór w wybranej placówce Poczty Polskiej** (E-przesyłka za pobraniem) - 13 zł



    6) Kurier Poczty Polskiej Pobraniowy (Pocztex Kurier 48) - 16 zł



    7) Kurier Siódemka Pobraniowy - 23 zł



    Termin dostawy:

    Opcje 1), 2), 3), 5), 6) - większość przesyłek dostarczana w 2 dni robocze; pozostałe przesyłki w 3 dni robocze.

    Opcje 4), 7) - większość przesyłek dostarczana w 1 dzień roboczy.



    * Dostępne kioski Ruchu można sprawdzić pod adresem: https://www.paczkawruchu.pl/#/pl/znajdz-kiosk



    ** Dostępne placówki poczty można sprawdzić pod adresem: http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/



    Do paczki dołączamy standardowo paragon. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
    Link: olx.pl/oferta/CID767-IDfNXxf.html


    DIXIT 2 Przygody * dodatek 84 karty * gra * Poznań

      lO nasl
      lNasze aukcjel
      lKomentarzel
      lKontaktl

    Dixit 2: Przygody Gra


    Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych
    skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą
    jeszcze ciekawsze.





    Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty,
    utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément
    Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz
    młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można
    łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.





    Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa
    graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą
    nowy wymiar rozrywki.






    UWAGA! 
    Do wszystkich zamówień zawierających "Dixit:
    Przygody" dokładamy promocyjną kartę "Prezenty". Oferta ważna do
    wyczerpania zapasów!





    Na czym to polega?





    Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6
    obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być
    pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można
    nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich
    kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą
    zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze
    swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w
    tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał
    skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie
    punktów.





    Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego
    skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów,
    a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą
    kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt
    dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli
    którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo
    zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz
    bonusowe punkty!





    Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy,
    jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i
    czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.





    Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!





    Każda ilustracja to klucz otwierający drzwi do krainy wyobraźni. Gra
    zawiera 84 pięknie ilustrowane karty.





    Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w
    Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku
    szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich
    znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi.
    Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.






    Gra została nominowana przez Kapitułę Konkursu do nagrody Gra
    Roku 2010, jako jedna z najlepszych gier wydanych w
    Polsce w roku 2009.





    Gra otrzymała w 2009 roku nagrodę Golden
    Ace, French Game of the Year oraz
    została nominowana do niemieckiej nagrody Spiel
    des Jahres w 2010 roku.



      l
      Tytuł
      Dixit 2: Przygody Gra
      l

      l
      Wydawnictwo
      REBEL
      l

      l
      Długość [mm]
      300
      l

      l
      Szerokość
      90
      l

      l
      Wysokość
      40
      l

      l
      EAN
      3558380024750
      l

      l
      Indeks
      ZCOKG
      l

      l
      Grupy wiekowe
      7-10 lat, 10-13 lat, 14-16 lat
      l

      l
      Produkt dla
      wszystkich
      l


    ZOBACZ RÓWNIEŻ INNE PRODUKTY W ŚWIETNYCH CENACH:
    © UltraPanel
    Link: allegro.pl/-i6063230243.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imuzyka.prv.pl