• zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • pwpetzworld.pev.pl
  • CG 2GB
    bierz życie jakim jest
    cg mobile case
    CG 810L Casio
    CG YG MG
    CG 810L
    CG 580
    cg mobile
    CG YG
    CG 3300
    CG MOBILE
    A912 2GB RAM Wi
      aaaabierz życie jakim jestaaaa

    Nowa Pamięć RAM Nanya NT2GC64B88B0NF-CG 2GB
    Pamięć RAM Nanya NT2GC64B88B0NF-CG 2GB PC 310 - pokaż numer telefonu -
    333MHz DIMM Desktop DDR3

    W razie potrzeby wystawiam fakturę VAT. W ofercie 10 sztuk. Przy zakupie kompletu - sprzedam za 250 zł
    Link: olx.pl/oferta/CID99-IDdOAIJ.html



    Pamięć 2GB SODIMM DDR3 1333MHz
    Pamięć 2GB firmy Nanya do Laptopa.

    NANYA NT2GC64B8HC0NS-CG 2GB NOTEBOOK SODIMM DDR3 PC 106 - pokaż numer telefonu -
    )
    Link: olx.pl/oferta/CID99-IDePaNb.html


    2x Nanya Pamięć RAM 2GB 1333MHz 1RX8 PC3-10600S-9-10-B2.1333 DDR3
    CENA ZA 1 KOŚĆ

    Do laptopa

    Do sprzedania mam 2 kości ram.

    Nanya NT2GC64B88B0NS-CG Memory Ram 2GB 1333MHz 1RX8 PC3-10600S-9-10-B2.1333 DDR3
    Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbXXYR.html


    Pamięć RAM Nanya DDR3 2GB 2048MB 1333MHz. NT2GC64B88B0NF-CG
    Do sprzedania mam kości RAM Nanya 2GB 1333MHz DDR3 (PC3).

    Oczywiście w pełni sprawna.



    Posiadam większą ilość.
    Link: olx.pl/oferta/CID99-IDfzaSb.html



    Karta grafiki Nvidia Quadro 4000 PNY 2GB GDDR5

    Nvidia Quadro 4000 2 GB


    SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar
    (przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynno­ści na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy
    Cechy i możliwości GPU
      Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji

      Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

      Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

      Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

      Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki

      Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.

      NVIDIA® Parallel DataCache™

      Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.

      Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

      Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.

      Silnik NVIDIA GigaThread™

      Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.

      Podwójne silniki kopiujące

      Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

      Szybki transfer tekstur 3D

      Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.

      Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)

      Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.

      Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

      Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.

    Jakość obrazu
      Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

      Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

      Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

      Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.

      Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

      Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

      Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA

      Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.

    Funkcje związane z wyświetlaniem
      Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu

      Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.

      30-bitowa wierność odwzorowania kolorów

      30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1

      Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®

      Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.

      NVIDIA® 3D Vision Pro™

      Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.

      Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL

      Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.

      Synchronizacja stereo 3D

      Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.

    Wsparcie od strony programowej
      Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA

      Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.

      Programowanie w Cg

      Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.

      Współpraca z Microsoft® Windows® 7

      Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.

      Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0

      Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.

      Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych

      Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.

      Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA

      Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.

      NVIDIA® Multi-OS

      Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.

    Standard przemysłowy
      Kompatybilność ze standardowymi architekturami

      Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.

      Ultracicha konstrukcja

      Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.


    Karta grafiki wymontowana z poleasingowych stacji graficznych.
    12 miesięcy gwarancji / rękojmi

    Biorąc udział w naszych aukcjach akcpetujesz regulamin na stronie "O MNIE"

    itmarket24.pl
    itmarket.pl

    itmarket.pl notebooki, laptopy, monitory, komputery i drukarki używane oraz poleasingowe poznań
    Link: allegro.pl/-i5757179285.html



    ==>OKAZJA NAJTANIEJ POTĘŻNY QUADRO 4000 2GB CAD

    DO ZAOFEROWANIA MAM PROFESIONALNĄ KARTĘ GRAFICZNĄ GEFORCE QUADRO 4000 2GB. Z KOMPUTERA BIUROWEGO KTÓRY SŁUŻYŁ DO PRZEGLĄDANIA RYSUNKÓW CAD W 100% SPRAWNA!!! STAN IDEALNY.

    GWARANCJA ROZRUCHOWA 14 DNI NA SPRAWDZENIE

    GWARANTUJĘ SZYBKĄ I DOBRZE ZABEZPIECZONĄ PRZESYŁKĘ!!! W RAZIE PYTAŃ PROSZĘ PISAĆ @

    FOTO:

    SPECYFIKACJA:

    SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar
    (przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynno­ści na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy


    Cechy i możliwości GPU
      Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji

      Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

      Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

      Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

      Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki

      Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.

      NVIDIA® Parallel DataCache™

      Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.

      Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

      Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.

      Silnik NVIDIA GigaThread™

      Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.

      Podwójne silniki kopiujące

      Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

      Szybki transfer tekstur 3D

      Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.

      Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)

      Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.

      Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

      Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.

    Jakość obrazu
      Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

      Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

      Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

      Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.

      Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

      Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

      Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA

      Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.

    Funkcje związane z wyświetlaniem
      Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu

      Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.

      30-bitowa wierność odwzorowania kolorów

      30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1

      Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®

      Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.

      NVIDIA® 3D Vision Pro™

      Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.

      Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL

      Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.

      Synchronizacja stereo 3D

      Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.

    Wsparcie od strony programowej
      Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA

      Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.

      Programowanie w Cg

      Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.

      Współpraca z Microsoft® Windows® 7

      Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.

      Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0

      Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.

      Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych

      Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.

      Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA

      Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.

      NVIDIA® Multi-OS

      Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie nacertyfikowanych platformach SLI Multi-OS.

    Standard przemysłowy
      Kompatybilność ze standardowymi architekturami

      Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.

      Ultracicha konstrukcja

      Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.


    Link: allegro.pl/-i6346339328.html



    Karta grafiki Nvidia Quadro 4000 PNY 2GB GDDR5 F.V

    Witam na mojej aukcji, której przedmiotem jest super wydajna KARTA GRAFIKI:

    NVIDIA QUADRO 4000 2GB GDDR5

    SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar
    (przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynno­ści na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
    30-bitowa wierność odwzorowania kolorów 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1
    Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro® Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
    NVIDIA® 3D Vision Pro™ Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
    Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
    Synchronizacja stereo 3D Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskop wym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN. Standard przemysłowy Kompatybilność ze standardowymi architekturami Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
    Ultracicha konstrukcja Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy. Cechy i możliwości GPU Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
    Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA® Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
    Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
    NVIDIA® Parallel DataCache™ Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
    Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
    Silnik NVIDIA GigaThread™ Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
    Podwójne silniki kopiujące Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
    Szybki transfer tekstur 3D Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
    Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping) Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
    Ujednolicona architektura sterowników (UDA) Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników. Jakość obrazu Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA) Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem ( efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
    Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0 Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
    Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
    Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych. Wsparcie od strony programowej Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
    Programowanie w Cg Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
    Współpraca z Microsoft® Windows® 7 Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
    Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0 Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
    Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
    Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
    NVIDIA® Multi-OS Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.

    Na przedmiot udzielam 3 MIESIĄCE PISEMNEJ GWARANCJI !

    W każdej paczce znajduje się paragon i pisemna gwarancja!

    NA ŻYCZENIE F.VAT!

    Kontakt: 667012154


    Link: allegro.pl/-i6142752214.html



    ELIXIR 2GB 1333MHz CL9 DDR3 M2F2G64CB88B7N-CG


      l l l l Kontakt
    Dane kontaktowe

    Oddział Wrocław

    71 360 96 23
    531 323 323


    ul. Grabiszyńska 281/421
    53-234 Wrocław


    e-mail: etcomputers.pl

    Gwarancja 12 miesięcy Wysyłka Kurier - 19zł
    Pobranie - 29zł Dostawa 1-3 dni robocze Wszystkie sprzedawane przez nas części są testowane przez naszych specjalistów i są wolne od wad.

    Faktury Standardowo wystawiamy fakturę VAT-marża, jednak osoby chcące otrzymać standardową fakturę 23% proszone są o wcześniejszy kontakt telefoniczny, bądź mailowy.

    Zwrot Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia rzeczy przez Konsumenta w posiadanie lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. ELIXIR 2GB 1333MHz CL9 DDR3 PC3-10600 M2F2G64CB88B7N-CG Cena dotyczy 1 kości 2GB, w sprzedaży
    Specyfikacja:
      l
      Typ pamięci: DDR3;
      Złącze: DIMM 240-pin;
      Częstotliwość: 1333 MHz;
      Przepustowość: 10600 MB/s;
    ETCOMPUTERS robimyaukcje.pl © 2014. All Rights Reserved.

    Link: allegro.pl/-i6302391637.html



    KARTA GRAFICZNA NVIDIA QUADRO 4000/2GB/PNY/GDDR5

    Jeżeli mają Państwo
    pytania prosimy
    o kontakt :
    Tel. : 888-130-893
    665-091-021

    E-MAIL: biuroscomp@interia.p­l Przesyłki wysyłamy
    za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz UPS co gwarantuje szybką i bezpieczną dostawę. Akceptowane formy płatności :
    >> wpłata przez PayU
    >> wpłata na konto
    >> płatność przy odbiorze Regulamin Po zakupie prosimy
    o wybór sposobu zapłaty w ciągu 7 dni.
    Jeżeli wybiorą Państwo płatność PayU lub przelewem
    - zakupiony towar wysyłamy
    po zaksięgowaniu środków
    na naszym koncie.
    W przypadku płatności POBRANIOWEJ towar wysyłamy po otrzymaniu takiej informacji. Do każdego sprzedanego przedmiotu wystawiamy PARAGON lub FV.
    Podana cena na aukcji
    jest kwotą BRUTTO
    (zawiera 23% podatku VAT). Możliwość zakupu w systemie ratalnym ALLEGRO PayU KARTA GRAFICZNA Nvidia Quadro 4000 2 GB SPECYFIKACJA GPU:
    Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000
    Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot
    Liczba rdzeni CUDA 256
    Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4
    Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 OBSŁUGIWANE FUNKCJE:
    OpenGL 4.4
    Microsoft Direct X 11
    Shader Model 5.0
    Architektura NVIDIA CUDA TAK
    Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW TAK
    FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI)
    Opcja SDI TAK
    Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS TAK SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ:
    Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5
    Interfejs pamięci 256-bitowy
    Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY:
    Dwukanałowe złącze DVI-I 1
    DisplayPort 2
    Liczba wyjść cyfrowych 2
    Liczba wyjść analogowych 1
    Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne)
    Kanały wyświetlania 2
    Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600
    3D Vision Pro TAK SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA:
    Spełnia normy EnergyStar TAK
    (przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynno­ści na poziomie 2:1 lub lepszym)
    Maksymalny pobór mocy 142W
    Głośność w czasie pracy <28dB
    Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy DODATKOWE INFORMACJE Funkcje związane z wyświetlaniem Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
    30-bitowa wierność odwzorowania kolorów 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1
    Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro® Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
    NVIDIA® 3D Vision Pro™ Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
    Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
    Synchronizacja stereo 3D Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskop wym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN. Standard przemysłowy Kompatybilność ze standardowymi architekturami Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
    Ultracicha konstrukcja Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy. Cechy i możliwości GPU Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
    Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA® Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
    Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
    NVIDIA® Parallel DataCache™ Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
    Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
    Silnik NVIDIA GigaThread™ Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
    Podwójne silniki kopiujące Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
    Szybki transfer tekstur 3D Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
    Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping) Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
    Ujednolicona architektura sterowników (UDA) Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników. Jakość obrazu Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA) Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem ( efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
    Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0 Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
    Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
    Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych. Wsparcie od strony programowej Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
    Programowanie w Cg Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
    Współpraca z Microsoft® Windows® 7 Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
    Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0 Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
    Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
    Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
    NVIDIA® Multi-OS Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS. GWARANCJA: 12 MIESIĘCY ZDJĘCIA POGLĄDOWE
    ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE
    Link: allegro.pl/-i6036425679.html


    Pamięć RAM Nanya 2GB DDR3 NT2GC64B88B0NS-CG
    Pamięć pochodzi z używanego laptopa, który został zalany.
    Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgQkNN.html



    DELL T7500 XEON 6rdz X5675 nVIDIA QUADRO 600GB SAS

    Info o NAS
    Przed zakupem możesz zawsze obejrzeć towar w jednej z Naszych placówek Kupując od Nas Omijasz pośredników i ZAWSZE dostajesz NAJLEPSZĄ cenę na rynku!!! Na Nasze produkty wystawiamy Fakturę VAT 23% Dostawa kurierem Siódemka lub Pocztą Polską Płacisz przelewem lub za pobraniem Kupując kilka produktów oszczędzasz na kosztach transportu Gwarancja na produkty

    Gwarancji udziela MAROMA COMPUTERS lub producent. Okres gwarancji określony jest w opisie produktu na aukcji.Datę, od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia faktury lub paragonu. Ujawnione w okresie gwarancji usterki będą usunięte bezpłatnie przez gwaranta.

    Dostawa do domu


    Poczta Polska - tylko baterie

    wpłata na konto - 15 zł

    za pobraniem - 20zł

    Kurier "Siódemka"

    wpłata na konto 15,00zł

    za pobraniem 24,00zł

    Odbiór osobisty

    Towar można odebrać w jednej z naszych placówek :

    MMCOMP - ul. Grochowska 45

    Przed odbiorem proszę o kontakt telefoniczny !!

    Nasi partnerzy Dell Precision T7500 Windows 7 Pro

    BARDZO SZYBKI PROCESOR Xeon® Hexa Core X5675 3.06GHz (12M !!!!/ up to 3.46 GHz 6.4 GT/s)

    12 Giga serwerowej pamięci z kontrolą ECC !!! (możliwość rozbudowy)

    DEDYKOWANA, BARDZO MOCNA KARTA GRAFICZNA NVIDIA Quadro® 4000 2 GB GDDR5

    ORYGINALNY WINDOWS 7 PRO 64bit

    FAKTURA VAT 23%


    DANE TECHNICZNE Rodzina produktów Dell Precision


    Procesor Intel® Xeon® Processor X5675 - 6 rdzeni x 3.06 GHz - 12M pamięci Cache !!!

    (12M Cache, 3.06 GHz, up to 3.46 GHz, 6.40 GT/s Intel® QPI)

    Procesor posiada fizyczne 6 rdzeni. W systemie widoczne jest 12 wątków x 3.46GHz
    Mikroukład płyty głównej
    Intel® 5520 Chipset


    Kontroler graficzny Dedykowana, bardzo mocna karta graficzna - NVIDIA Quadro® 4000 - 2GB DDR5

    NVIDIA® Quadro® 4000 oferuje do 5 razy wyższą wydajność w szerokim zakresie aplikacji związanych z projektowaniem, wzornictwem przemysłowym oraz przetwarzaniem i obróbką wideo.

    Sama karta warta jest około 900zł

    Pamięć RAM 12288 MB DDR3 Fully Buffered ECC Quad-Channel

    ( możliwość rozbudowy nawet do 288GB) Konieczność dokupienia CPU MEMORY RISER KIT

    Dysk twardy 600GB SAS 15K RPM (2x300GB SAS) - Bardzo pojemne, szybkie dyski !

    Możliwość zamiany/rozbudowy o klasyczne dyski 3,5" (proszę spojrzeć na nasze aukcje)
    Napęd DVD

    Dźwięk Integrated high-definition audio (Rev 1.0 Specification) implemented with a two-chip audio solution comprising the ADI 1984a high-definition audio CODEC and the ICH10’s integrated AC97/high-definition digital controller
    Karta sieciowa Integrated Broadcom® 5761 Gigabit Ethernet controller. 2nd Gigabit port is available with the optional PCIe Broadcom Gigabit controller card Kontroler FireWire
    xxx
    Dodatki W gratisie dodajemy kabel zasilający + Trusted Platform Module 1.2 (TPM 1.2)


    Porty
      l11 x portów USB 2.0 (dwa z przodu, sześć z tyłu, trzy wewnętrzne) l2 x porty FireWire IEEE 1394a (jeden z przodu, jeden z tyłu) l1 x COM (port szeregowy) ( Urządzenia diagnostyczne )
      l1 x LPT (port równoległy) ( Drukarka ) l2 x PS/2
      l1 x RJ45 ( Ethernet ) l1 x ESATA na panelu tylnym lAudio - Wejście dźwięku stereo i wyjście słuchawek na panelu tylnym + Gniazda mikrofonu i słuchawek na panelu przednim l Jedno gniazdo PCI-e x16 Gen 2 okablowane jako x4 lDwa gniazda PCI-e x16 Gen 2 okablowane jako x8 (jedno z nich ma połowę standardowej długości) lDwa gniazda PCI-e x16 Gen 2 dla kart graficznych lJedno gniazdo PCI-X 64-bitowe/100 MHz z obsługą napięcia 3,3 V lub kart uniwersalnych lJedno gniazdo 32-bitowe PCI 33 MHz 5 V

    System Windows 7 Professional (COA) - system zainstalowany na dysku + licencja !

    Na dokumencie zakupu widnieje wpis, że komputer sprzedawany jest z systemem ! Gwarancja
    3 miesiące



    Wymiary
    Wysokość - 56.54 cm

    Szerokość - 21.59 cm

    Głębokość - 56.6 cm

    Waga - 10.4 kg
    Nr kat 384

    Komputer posiada normalne ślady użytkowania.

    W razie potrzeby możemy wysłać realphoto.

    W konfiguracji komputera proszę się sugerować opisem w ramce ! Przed zalicytowaniem proszę zapoznać się z warunkami aukcji -

    Możliwość zakupu na raty !

    Do komputera można dodatkowo dokupić w promocyjnej cenie:
    Monitor LCD 17 cal ( klasa A ) - 159zł - PROMOCYJNA CENA !!!

    Programy antywirusowe - G-DATA ( bardzo niskie ceny )

    A do tego akcesoria ( myszki, klawiatury )



    Serdecznie polecam !!!!


    Cechy i możliwości GPU

    Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji

    Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.

    Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®

    Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.

    Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki

    Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.

    NVIDIA® Parallel DataCache™

    Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.

    Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych

    Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.

    Silnik NVIDIA GigaThread™

    Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.

    Podwójne silniki kopiujące

    Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.

    Szybki transfer tekstur 3D

    Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.

    Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)

    Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.

    Ujednolicona architektura sterowników (UDA)

    Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.

    Jakość obrazu

    Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)

    Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.

    Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0

    Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.

    Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K

    Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.

    Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA

    Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.

    Funkcje związane z wyświetlaniem

    Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu

    Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.

    30-bitowa wierność odwzorowania kolorów

    30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1

    Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®

    Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.

    NVIDIA® 3D Vision Pro™

    Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.

    Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL

    Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.

    Synchronizacja stereo 3D

    Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.

    Wsparcie od strony programowej

    Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA

    Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.

    Programowanie w Cg

    Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.

    Współpraca z Microsoft® Windows® 7

    Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.

    Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0

    Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.

    Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych

    Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.

    Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA

    Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.

    NVIDIA® Multi-OS

    Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.

    Standard przemysłowy

    Kompatybilność ze standardowymi architekturami

    Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.

    Ultracicha konstrukcja

    Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.


    Nasze dane adresowe

    Maroma Computers

    Sklep:
    ul.Grochowska 45
    04-186 Warszawa

    Kontakt:

    Tel/Fax: (0-22) 610-08-53

    Tel1.: (+48) 531 49 49 49

    Tel2.: (022) 879-99-99

    GaduGadu- 12895231

    info@maromacomputers­.pl

    serwis@mmcomp.pl

    Godziny otwarcia:

    Pn-Pt: 9-20

    Sobota 9-14 Nasza oferta

    W Naszej ofercie, zarówno detalicznej jak i hurtowej posiadamy:

    aparaty cyfrowe komputery stacjonarne laptopy: nowe i używane oryginalne oprogramowanie firmy Microsoft telefony komórkowe urządzenia peryferyjne do komputerów

    Stale zwiększamy liczbę wystawianych produktów, więc jeśli chcesz być na bieżąco dopisz się do Naszego NEWSLETTERA.

    Nasi Klienci
    Zdjęcia poglądowe (opis w ramce powyżej)


    Link: allegro.pl/-i6154832230.html



    Pamięć RAM DDR3 8GB PC3L-10600 NT2GC72B8P

    Pamięć używana w stanie jak nowa 100% sprawna - gwarancja.

    Wystawiam FVAT.

    NANYA 2GB PC3-10600E DDR3-1333 UNBUFFERED ECC 2RX8 CL9 240 PIN 1.5V MEMORY MODULE

    MANUFACTURER: NANYA
    PART NUMBER: NT2GC72B8PA0NF-CG
    COMPONENT DENSITY: 2GB
    PRODUCT BUS TYPE: PC3-10600E
    COMPONENT SPEED: DDR3-1333
    REGISTERED / UNBUFFERED / LOAD REDUCED: UNBUFFERED
    ERROR CORRECTION CODE ( ECC ): YES
    COMPONENT RANK: 2RX8
    CAS LATENCY: CL9
    PIN COUNT: 240-PIN
    VOLTAGE: 1.5V
    MODULE TYPE: SERVER MEMORY ( NOT FOR DESKTOPS )

    Więcej info 601067440



    Link: allegro.pl/-i6311083334.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • imuzyka.prv.pl