aaaabierz życie jakim jestaaaa
Nowa Pamięć RAM Nanya NT2GC64B88B0NF-CG 2GB Pamięć RAM Nanya NT2GC64B88B0NF-CG 2GB PC 310 - pokaż numer telefonu - 333MHz DIMM Desktop DDR3
W razie potrzeby wystawiam fakturę VAT. W ofercie 10 sztuk. Przy zakupie kompletu - sprzedam za 250 zł Link: olx.pl/oferta/CID99-IDdOAIJ.html
Pamięć 2GB SODIMM DDR3 1333MHz Pamięć 2GB firmy Nanya do Laptopa.
NANYA NT2GC64B8HC0NS-CG 2GB NOTEBOOK SODIMM DDR3 PC 106 - pokaż numer telefonu - ) Link: olx.pl/oferta/CID99-IDePaNb.html
2x Nanya Pamięć RAM 2GB 1333MHz 1RX8 PC3-10600S-9-10-B2.1333 DDR3 CENA ZA 1 KOŚĆ
Do laptopa
Do sprzedania mam 2 kości ram.
Nanya NT2GC64B88B0NS-CG Memory Ram 2GB 1333MHz 1RX8 PC3-10600S-9-10-B2.1333 DDR3 Link: olx.pl/oferta/CID99-IDbXXYR.html
Pamięć RAM Nanya DDR3 2GB 2048MB 1333MHz. NT2GC64B88B0NF-CG Do sprzedania mam kości RAM Nanya 2GB 1333MHz DDR3 (PC3).
Oczywiście w pełni sprawna.
Posiadam większą ilość. Link: olx.pl/oferta/CID99-IDfzaSb.html
Karta grafiki Nvidia Quadro 4000 PNY 2GB GDDR5
Nvidia Quadro 4000 2 GB SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar (przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy Cechy i możliwości GPU Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych. Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA® Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej. Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych. NVIDIA® Parallel DataCache™ Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur. Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów. Silnik NVIDIA GigaThread™ Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków. Podwójne silniki kopiujące Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne. Szybki transfer tekstur 3D Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych. Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping) Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną. Ujednolicona architektura sterowników (UDA) Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników. Jakość obrazu Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA) Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu. Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0 Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności. Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu. Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych. Funkcje związane z wyświetlaniem Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel. 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1 Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro® Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output. NVIDIA® 3D Vision Pro™ Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie. Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D. Synchronizacja stereo 3D Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN. Wsparcie od strony programowej Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów. Programowanie w Cg Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym. Współpraca z Microsoft® Windows® 7 Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami. Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0 Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów. Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU. Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne. NVIDIA® Multi-OS Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS. Standard przemysłowy Kompatybilność ze standardowymi architekturami Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux. Ultracicha konstrukcja Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy. Karta grafiki wymontowana z poleasingowych stacji graficznych. 12 miesięcy gwarancji / rękojmi
Biorąc udział w naszych aukcjach akcpetujesz regulamin na stronie "O MNIE"
itmarket24.pl itmarket.pl itmarket.pl notebooki, laptopy, monitory, komputery i drukarki używane oraz poleasingowe poznań Link: allegro.pl/-i5757179285.html
==>OKAZJA NAJTANIEJ POTĘŻNY QUADRO 4000 2GB CAD
DO ZAOFEROWANIA MAM PROFESIONALNĄ KARTĘ GRAFICZNĄ GEFORCE QUADRO 4000 2GB. Z KOMPUTERA BIUROWEGO KTÓRY SŁUŻYŁ DO PRZEGLĄDANIA RYSUNKÓW CAD W 100% SPRAWNA!!! STAN IDEALNY.
GWARANCJA ROZRUCHOWA 14 DNI NA SPRAWDZENIE GWARANTUJĘ SZYBKĄ I DOBRZE ZABEZPIECZONĄ PRZESYŁKĘ!!! W RAZIE PYTAŃ PROSZĘ PISAĆ @ FOTO: SPECYFIKACJA: SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar (przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy
Cechy i możliwości GPU Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych. Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA® Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej. Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych. NVIDIA® Parallel DataCache™ Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur. Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów. Silnik NVIDIA GigaThread™ Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków. Podwójne silniki kopiujące Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne. Szybki transfer tekstur 3D Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych. Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping) Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną. Ujednolicona architektura sterowników (UDA) Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników. Jakość obrazu Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA) Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu. Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0 Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności. Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu. Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych. Funkcje związane z wyświetlaniem Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel. 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1 Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro® Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output. NVIDIA® 3D Vision Pro™ Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie. Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D. Synchronizacja stereo 3D Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN. Wsparcie od strony programowej Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów. Programowanie w Cg Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym. Współpraca z Microsoft® Windows® 7 Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami. Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0 Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów. Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU. Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne. NVIDIA® Multi-OS Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie nacertyfikowanych platformach SLI Multi-OS. Standard przemysłowy Kompatybilność ze standardowymi architekturami Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux. Ultracicha konstrukcja Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy. Link: allegro.pl/-i6346339328.html
Karta grafiki Nvidia Quadro 4000 PNY 2GB GDDR5 F.V
Witam na mojej aukcji, której przedmiotem jest super wydajna KARTA GRAFIKI: NVIDIA QUADRO 4000 2GB GDDR5 SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar (przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel. 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1 Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro® Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output. NVIDIA® 3D Vision Pro™ Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie. Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D. Synchronizacja stereo 3D Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskop wym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN. Standard przemysłowy Kompatybilność ze standardowymi architekturami Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux. Ultracicha konstrukcja Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy. Cechy i możliwości GPU Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych. Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA® Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej. Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych. NVIDIA® Parallel DataCache™ Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur. Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów. Silnik NVIDIA GigaThread™ Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków. Podwójne silniki kopiujące Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne. Szybki transfer tekstur 3D Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych. Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping) Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną. Ujednolicona architektura sterowników (UDA) Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników. Jakość obrazu Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA) Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem ( efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu. Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0 Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności. Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu. Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych. Wsparcie od strony programowej Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów. Programowanie w Cg Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym. Współpraca z Microsoft® Windows® 7 Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami. Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0 Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów. Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU. Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne. NVIDIA® Multi-OS Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS. Na przedmiot udzielam 3 MIESIĄCE PISEMNEJ GWARANCJI ! W każdej paczce znajduje się paragon i pisemna gwarancja! NA ŻYCZENIE F.VAT! Kontakt: 667012154 Link: allegro.pl/-i6142752214.html
ELIXIR 2GB 1333MHz CL9 DDR3 M2F2G64CB88B7N-CG
Dane kontaktowe Oddział Wrocław 71 360 96 23 531 323 323 ul. Grabiszyńska 281/421 53-234 Wrocław e-mail: etcomputers.pl Gwarancja 12 miesięcy Wysyłka Kurier - 19zł Pobranie - 29zł Dostawa 1-3 dni robocze Wszystkie sprzedawane przez nas części są testowane przez naszych specjalistów i są wolne od wad.
Faktury Standardowo wystawiamy fakturę VAT-marża, jednak osoby chcące otrzymać standardową fakturę 23% proszone są o wcześniejszy kontakt telefoniczny, bądź mailowy.
Zwrot Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia rzeczy przez Konsumenta w posiadanie lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. ELIXIR 2GB 1333MHz CL9 DDR3 PC3-10600 M2F2G64CB88B7N-CG Cena dotyczy 1 kości 2GB, w sprzedaży Specyfikacja: l Typ pamięci: DDR3; Złącze: DIMM 240-pin; Częstotliwość: 1333 MHz; Przepustowość: 10600 MB/s; ETCOMPUTERS robimyaukcje.pl © 2014. All Rights Reserved. Link: allegro.pl/-i6302391637.html
KARTA GRAFICZNA NVIDIA QUADRO 4000/2GB/PNY/GDDR5
Jeżeli mają Państwo pytania prosimy o kontakt : Tel. : 888-130-893 665-091-021 E-MAIL: biuroscomp@interia.pl Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz UPS co gwarantuje szybką i bezpieczną dostawę. Akceptowane formy płatności : >> wpłata przez PayU >> wpłata na konto >> płatność przy odbiorze Regulamin Po zakupie prosimy o wybór sposobu zapłaty w ciągu 7 dni. Jeżeli wybiorą Państwo płatność PayU lub przelewem - zakupiony towar wysyłamy po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. W przypadku płatności POBRANIOWEJ towar wysyłamy po otrzymaniu takiej informacji. Do każdego sprzedanego przedmiotu wystawiamy PARAGON lub FV. Podana cena na aukcji jest kwotą BRUTTO (zawiera 23% podatku VAT). Możliwość zakupu w systemie ratalnym ALLEGRO PayU KARTA GRAFICZNA Nvidia Quadro 4000 2 GB SPECYFIKACJA GPU: Układ GPU NVIDIA Quadro Quadro 4000 Format platformy 11,11 cm (4,376 cala) wys. x 24,13 cm (9,50 cala) dług., pojedynczy slot Liczba rdzeni CUDA 256 Gigaflopy (pojedyncza precyzja) 486.4 Gigaflopy (podwójna precyzja) 243.2 OBSŁUGIWANE FUNKCJE: OpenGL 4.4 Microsoft Direct X 11 Shader Model 5.0 Architektura NVIDIA CUDA TAK Oprogramowanie do zarządzania wyświetlaniem NVIEW TAK FSAA (najwyższy tryb) 64x (128x z SLI) Opcja SDI TAK Obsługa technologii NVIDIA SLI Multi-OS TAK SPECYFIKACJA PAMIĘCI GRAFICZNEJ: Wielkość bufora ramki 2 GB GDDR5 Interfejs pamięci 256-bitowy Przepustowość pamięci (GB/s) 89,6 GB/s OBSŁUGA WYŚWIETLACZY: Dwukanałowe złącze DVI-I 1 DisplayPort 2 Liczba wyjść cyfrowych 2 Liczba wyjść analogowych 1 Stereo (3-pinowe Mini-DIN) 1 (opcjonalne) Kanały wyświetlania 2 Maksymalna rozdzielczość w trybie cyfrowym przy 60 Hz 2560x1600 3D Vision Pro TAK SPECYFIKACJA TERMICZNA I ZASILANIA: Spełnia normy EnergyStar TAK (przy wsp. poboru mocy w trybie pełnego obciążenia/bezczynności na poziomie 2:1 lub lepszym) Maksymalny pobór mocy 142W Głośność w czasie pracy <28dB Wymagany jest dodatkowy przewód (przewody) zasilający pojedynczy 6-pinowy DODATKOWE INFORMACJE Funkcje związane z wyświetlaniem Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel. 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów 30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1 Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro® Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output. NVIDIA® 3D Vision Pro™ Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie. Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D. Synchronizacja stereo 3D Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskop wym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN. Standard przemysłowy Kompatybilność ze standardowymi architekturami Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux. Ultracicha konstrukcja Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy. Cechy i możliwości GPU Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych. Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA® Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej. Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych. NVIDIA® Parallel DataCache™ Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur. Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów. Silnik NVIDIA GigaThread™ Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków. Podwójne silniki kopiujące Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne. Szybki transfer tekstur 3D Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych. Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping) Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną. Ujednolicona architektura sterowników (UDA) Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników. Jakość obrazu Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA) Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem ( efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu. Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0 Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności. Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu. Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych. Wsparcie od strony programowej Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów. Programowanie w Cg Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym. Współpraca z Microsoft® Windows® 7 Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami. Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0 Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów. Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU. Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne. NVIDIA® Multi-OS Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS. GWARANCJA: 12 MIESIĘCY ZDJĘCIA POGLĄDOWE ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE Link: allegro.pl/-i6036425679.html
Pamięć RAM Nanya 2GB DDR3 NT2GC64B88B0NS-CG Pamięć pochodzi z używanego laptopa, który został zalany. Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgQkNN.html
DELL T7500 XEON 6rdz X5675 nVIDIA QUADRO 600GB SAS
Info o NAS Przed zakupem możesz zawsze obejrzeć towar w jednej z Naszych placówek Kupując od Nas Omijasz pośredników i ZAWSZE dostajesz NAJLEPSZĄ cenę na rynku!!! Na Nasze produkty wystawiamy Fakturę VAT 23% Dostawa kurierem Siódemka lub Pocztą Polską Płacisz przelewem lub za pobraniem Kupując kilka produktów oszczędzasz na kosztach transportu Gwarancja na produkty Gwarancji udziela MAROMA COMPUTERS lub producent. Okres gwarancji określony jest w opisie produktu na aukcji.Datę, od której obowiązuje gwarancja, jest data wystawienia faktury lub paragonu. Ujawnione w okresie gwarancji usterki będą usunięte bezpłatnie przez gwaranta. Dostawa do domu Poczta Polska - tylko baterie
wpłata na konto - 15 zł za pobraniem - 20zł Kurier "Siódemka" wpłata na konto 15,00zł za pobraniem 24,00zł Odbiór osobisty Towar można odebrać w jednej z naszych placówek : MMCOMP - ul. Grochowska 45 Przed odbiorem proszę o kontakt telefoniczny !!
Nasi partnerzy Dell Precision T7500 Windows 7 Pro BARDZO SZYBKI PROCESOR Xeon® Hexa Core X5675 3.06GHz (12M !!!!/ up to 3.46 GHz 6.4 GT/s)
12 Giga serwerowej pamięci z kontrolą ECC !!! (możliwość rozbudowy)
DEDYKOWANA, BARDZO MOCNA KARTA GRAFICZNA NVIDIA Quadro® 4000 2 GB GDDR5 ORYGINALNY WINDOWS 7 PRO 64bit
FAKTURA VAT 23%
DANE TECHNICZNE Rodzina produktów Dell Precision
Procesor Intel® Xeon® Processor X5675 - 6 rdzeni x 3.06 GHz - 12M pamięci Cache !!!
(12M Cache, 3.06 GHz, up to 3.46 GHz, 6.40 GT/s Intel® QPI)
Procesor posiada fizyczne 6 rdzeni. W systemie widoczne jest 12 wątków x 3.46GHz Mikroukład płyty głównej Intel® 5520 Chipset
Kontroler graficzny Dedykowana, bardzo mocna karta graficzna - NVIDIA Quadro® 4000 - 2GB DDR5
NVIDIA® Quadro® 4000 oferuje do 5 razy wyższą wydajność w szerokim zakresie aplikacji związanych z projektowaniem, wzornictwem przemysłowym oraz przetwarzaniem i obróbką wideo.
Sama karta warta jest około 900zł Pamięć RAM 12288 MB DDR3 Fully Buffered ECC Quad-Channel
( możliwość rozbudowy nawet do 288GB) Konieczność dokupienia CPU MEMORY RISER KIT Dysk twardy 600GB SAS 15K RPM (2x300GB SAS) - Bardzo pojemne, szybkie dyski !
Możliwość zamiany/rozbudowy o klasyczne dyski 3,5" (proszę spojrzeć na nasze aukcje) Napęd DVD Dźwięk Integrated high-definition audio (Rev 1.0 Specification) implemented with a two-chip audio solution comprising the ADI 1984a high-definition audio CODEC and the ICH10’s integrated AC97/high-definition digital controller Karta sieciowa Integrated Broadcom® 5761 Gigabit Ethernet controller. 2nd Gigabit port is available with the optional PCIe Broadcom Gigabit controller card Kontroler FireWire xxx Dodatki W gratisie dodajemy kabel zasilający + Trusted Platform Module 1.2 (TPM 1.2)
Porty l11 x portów USB 2.0 (dwa z przodu, sześć z tyłu, trzy wewnętrzne) l2 x porty FireWire IEEE 1394a (jeden z przodu, jeden z tyłu) l1 x COM (port szeregowy) ( Urządzenia diagnostyczne ) l1 x LPT (port równoległy) ( Drukarka ) l2 x PS/2 l1 x RJ45 ( Ethernet ) l1 x ESATA na panelu tylnym lAudio - Wejście dźwięku stereo i wyjście słuchawek na panelu tylnym + Gniazda mikrofonu i słuchawek na panelu przednim l Jedno gniazdo PCI-e x16 Gen 2 okablowane jako x4 lDwa gniazda PCI-e x16 Gen 2 okablowane jako x8 (jedno z nich ma połowę standardowej długości) lDwa gniazda PCI-e x16 Gen 2 dla kart graficznych lJedno gniazdo PCI-X 64-bitowe/100 MHz z obsługą napięcia 3,3 V lub kart uniwersalnych lJedno gniazdo 32-bitowe PCI 33 MHz 5 V System Windows 7 Professional (COA) - system zainstalowany na dysku + licencja !
Na dokumencie zakupu widnieje wpis, że komputer sprzedawany jest z systemem ! Gwarancja 3 miesiące
Wymiary Wysokość - 56.54 cm
Szerokość - 21.59 cm
Głębokość - 56.6 cm
Waga - 10.4 kg Nr kat 384
Komputer posiada normalne ślady użytkowania.
W razie potrzeby możemy wysłać realphoto.
W konfiguracji komputera proszę się sugerować opisem w ramce ! Przed zalicytowaniem proszę zapoznać się z warunkami aukcji -
Możliwość zakupu na raty !
Do komputera można dodatkowo dokupić w promocyjnej cenie: Monitor LCD 17 cal ( klasa A ) - 159zł - PROMOCYJNA CENA !!!
Programy antywirusowe - G-DATA ( bardzo niskie ceny )
A do tego akcesoria ( myszki, klawiatury )
Serdecznie polecam !!!!
Cechy i możliwości GPU
Architektura NVIDIA® CUDA™ nowej generacji
Przełomowa, równoległa architektura obliczeniowa NVIDIA CUDA o kryptonimie Fermi ściśle integruje zaawansowane możliwości wizualizacyjne i obliczeniowe, oferując wydajność, dzięki której znacznie wzrasta tempo realizacji zadań w zastosowaniach profesjonalnych.
Skalowalny silnik geometryczny NVIDIA®
Zapewnia radykalny wzrost wydajności w szerokim zakresie aplikacji typu CAD, DCC i medycznych, umożliwiając w pełni interaktywną pracę z modelami i scenami o złożoności o rząd wielkości większej niż kiedykolwiek wcześniej.
Duża pojemność i ultrawysoka przepustowość bufora ramki
Duża pojemność i wysoka przepustowość pamięci graficznej umożliwiają wyświetlanie olbrzymich modeli i złożonych scen, a także realizację zadań obliczeniowych korzystających z ogromnych zbiorów danych.
NVIDIA® Parallel DataCache™
Obsługa hierarchicznej struktury pamięci podręcznej wraz z towarzyszącą jej i wbudowaną w układ pamięcią współdzieloną. Pamięć cache L1 i L2 zapewnia wyjątkową przepustowość, przyspieszając realizację takich zadań jak ray tracing w czasie rzeczywistym, obliczenia fizyczne czy filtrowanie tekstur.
Duża szybkość i 64-bitowa precyzja obliczeń zmiennoprzecinkowych
Najwyższa w branży wydajność obliczeń zmiennoprzecinkowych podwójnej precyzji, zapewniająca szybki dostęp do dokładnych rezultatów w aplikacjach o krytycznym znaczeniu, w tym w systemach z dziedziny komputerowo wspomaganego projektowania (CAD) oraz programach wykorzystujących techniki analizy metodą elementów skończonych i obliczeniowej dynamiki płynów.
Silnik NVIDIA GigaThread™
Zapewnia do 10 razy szybsze przełączanie kontekstu w porównaniu do architektur poprzednich generacji oraz wprowadza możliwość równoczesnego wykonywania jąder kodu i poprawione zarządzanie blokiem wątków.
Podwójne silniki kopiujące
Umożliwiają osiągnięcie najwyższej wydajności zarówno w przypadku równoległego przetwarzania danych, jak i odbywającej się równocześnie komunikacji GPU z systemem bazowym, co przyspiesza działanie podczas realizacji takich zadań, jak ray tracing, korekcja koloru czy symulacje fizyczne.
Szybki transfer tekstur 3D
Szybki transfer i operowanie teksturami 3D pozwala na większą interaktywność podczas wizualizacji dużych zestawów danych wolumetrycznych.
Sprzętowe obcinanie okien 3D (3D Window Clipping)
Dzięki zwiększeniu szybkości transferu między buforem koloru a buforem ramki, sprzętowo akcelerowane obszary obcinania (mechanizm transferu danych między oknem i buforem ramki) zdecydowanie zwiększają ogólną wydajność graficzną.
Ujednolicona architektura sterowników (UDA)
Ujednolicona architektura sterowników (UDA) firmy NVIDIA gwarantuje pełną kompatybilność (zarówno wstecz, jak i w przyszłości) z oprogramowaniem sterującym. Ułatwia modernizację konfiguracji za pomocą nowych produktów Quadro, ponieważ wszystkie rozwiązania z tej serii korzystają z tych samych sterowników.
Jakość obrazu
Pełnoekranowy antyaliasing (FSAA)
Technologia pełnoekranowego antyaliasingu z obsługą trybu do 64x FSAA włącznie (128x z SLI) radykalnie redukuje widoczne na ekranie artefakty związane z aliasingiem (efekt „schodków”), umożliwiając wizualizację scen z wysokim stopniem realizmu i niezrównaną jakością obrazu.
Teselacja na GPU oraz technologia Shader Model 5.0
Silniki teselacyjne Quadro automatycznie generują drobiazgowo szczegółową geometrię, umożliwiając wizualizację środowisk i scen z filmową jakością i bez konieczności poświęcania wydajności.
Obsługa tekstur i obszarów renderowania 16K
Możliwość korzystania z tekstur o rozmiarach 16 tys. x 16 tys. pikseli (16K) i renderowania do obszarów o tej wielkości. Przydatna w aplikacjach, które wymagają najwyższej rozdzielczości i jakości przetwarzania obrazu.
Technologia wysokiej precyzji i dynamiki barw (HDR) firmy NVIDIA
Ustanawia nowe standardy jakości i klarowności obrazu, dzięki zmiennoprzecinkowemu przetwarzaniu w operacjach cieniowania, filtrowania, teksturowania i mieszania. Zapewnia bezprecedensową jakość renderowanego obrazu przy przetwarzaniu efektów wizualnych.
Funkcje związane z wyświetlaniem
Złącza wizyjne zapewniające najwyższą jakość obrazu
Zestaw gniazd umożliwiający współpracę z urządzeniami wyświetlającymi o ultrawysokiej rozdzielczości, zapewniającymi fenomenalną, fotorealistyczną jakość obrazu. Obsługa bezpośrednio przez GPU dwóch aktywnych wyjść, włączając dwukanałowy interfejs DVI-I (rozdzielczość do 3840 x 2400 przy 24 Hz), DisplayPort (do 2560 x 1600 przy 60 Hz) i HDMI poprzez kabel.
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów
30-bitowa wierność odwzorowania kolorów (10 bitów na kolor) pozwala na uzyskanie nie milionów, a miliardów wariantów odcieni, zapewniając bogaty, żywy obraz o najszerszej dynamice barw.1
Cyfrowy potok wideo NVIDIA® Quadro®
Cyfrowy potok wideo Quadro jest jedynym w branży, akcelerowanym przez GPU rozwiązaniem umożliwiającym przechwytywanie, przetwarzanie i dostarczanie w czasie rzeczywistym materiału wideo SDI o wysokiej rozdzielczości w środowiskach dedykowanych produkcji i dystrybucji wideo zarówno w formacie standardowym, jak i stereoskopowym 3D. Obsługa nieskompresowanego 8-, 10- i 12-bitowego SDI za pośrednictwem opcjonalnych kart Quadro SDI Capture i Quadro SDI Output.
NVIDIA® 3D Vision Pro™
Wchodzące w skład rozwiązania 3D Vision Pro zaawansowane aktywne okulary migawkowe zapewniają kryształową czystość stereoskopowej wizualizacji 3D udostępniającej największą głębię wrażeń. Zastosowanie komunikacji radiowej pozwala na wykorzystanie tego rozwiązania w szerokim zakresie środowisk, poczynając od miejsc dedykowanych pracy zespołowej, a na salach widowiskowych kończąc. Rozwiązanie 3D Vision Pro jest sprzedawane oddzielnie.
Wsparcie dla poczwórnie buforowanego trybu stereo OpenGL
Poczwórnie buforowany tryb stereo OpenGL udostępnia aplikacjom profesjonalnym możliwość płynnej wizualizacji w stereoskopowym 3D.
Synchronizacja stereo 3D
Umożliwia pełną kontrolę nad efektem stereoskopowym poprzez dedykowane 3-pinowe (mini-DIN) połączenie pomiędzy kartą graficzną a osprzętem stereo 3D. Obsługa za pośrednictwem opcjonalnego, 3-pinowego złącza typu mini-DIN.
Wsparcie od strony programowej
Programowanie równoległej architektury obliczeniowej CUDA
Możliwość wykorzystania mocy GPU w zadaniach obliczeniowych ogólnego przeznaczenia przy użyciu standardowych języków programowania typu C/C++ i Fortran, a także rozwijanych obecnie interfejsów programowania aplikacji (API), takich jak OpenCL czy Direct Compute. Szeroka akceptacja CUDA zapewnia akcelerację w takich dziedzinach, jak ray tracing, przetwarzanie wideo i obrazu oraz obliczeniowa dynamika płynów.
Programowanie w Cg
Programowalny układ GPU z obsługą języka programowania shaderów Cg (język wysokiego poziomu oparty na otwartym standardzie), umożliwiającego tworzenie i integrowanie w modelach, scenach i projektach 3D fotorealistycznych efektów w czasie rzeczywistym.
Współpraca z Microsoft® Windows® 7
Korzystaj z wszystkich nowych, fascynujących funkcji i możliwości systemu Windows 7, zapewniającego na mobilnych i stacjonarnych stacjach roboczych bezprecedensową wydajność aplikacji, zaawansowany realizm wizualizacji i pierwszorzędną niezawodność przy wyróżniającej się kompatybilności z aplikacjami.
Możliwość programowania z użyciem technologii Shader Model 5.0
Nieograniczona długość programów wierzchołkowych oraz dynamiczna kontrola przepływu eliminują wcześniejsze ograniczenia programów cieniujących w OpenGL i DirectX, umożliwiając tworzenie wyrafinowanych, niewyobrażalnych wcześniej efektów.
Rozszerzenia firmy NVIDIA dla graficznych interfejsów programistycznych
Firma NVIDIA udostępnia zestaw rozszerzeń do standardowych API graficznych dla systemów Linux i Windows, co pozwala opracowywanym przy ich użyciu aplikacjom na wykorzystanie pełnego potencjału zaawansowanych możliwości układów GPU.
Kompatybilność z silnikami akcelerującymi aplikacje opracowanymi przez firmę NVIDIA
Doładuj wydajność i rozszerz funkcjonalność aplikacji za pomocą wysoce zoptymalizowanych modułów programowych – obejmujących m. in. moduły SceniX i OptiX – wprowadzających zawansowane możliwości kreatywne i analityczne.
NVIDIA® Multi-OS
Technologia NVIDIA SLI Multi OS umożliwia użytkownikowi uruchamianie na pojedynczym komputerze wielu różnych aplikacji dla stacji roboczych, które to aplikacje pracują pod kontrolą systemów operacyjnych Windows lub Linux. Każdemu z równolegle pracujących na tym komputerze systemów przyporządkowane jest obsługujące go bezpośrednio rozwiązanie graficzne Quadro. Dostępna wyłącznie na certyfikowanych platformach SLI Multi-OS.
Standard przemysłowy
Kompatybilność ze standardowymi architekturami
Kompatybilność z 32- i 64-bitowymi architekturami mikroprocesorów x86 firm Intel i AMD oraz systemami operacyjnymi firmy Microsoft i systemami Linux.
Ultracicha konstrukcja
Głośność na poziomie poniżej 28 dB gwarantuje ultraciche środowisko pracy.
Nasze dane adresowe Maroma Computers
Sklep: ul.Grochowska 45 04-186 Warszawa Kontakt:
Tel/Fax: (0-22) 610-08-53 Tel1.: (+48) 531 49 49 49
Tel2.: (022) 879-99-99 GaduGadu- 12895231 info@maromacomputers.pl serwis@mmcomp.pl Godziny otwarcia: Pn-Pt: 9-20 Sobota 9-14 Nasza oferta W Naszej ofercie, zarówno detalicznej jak i hurtowej posiadamy: aparaty cyfrowe komputery stacjonarne laptopy: nowe i używane oryginalne oprogramowanie firmy Microsoft telefony komórkowe urządzenia peryferyjne do komputerów Stale zwiększamy liczbę wystawianych produktów, więc jeśli chcesz być na bieżąco dopisz się do Naszego NEWSLETTERA. Nasi Klienci Zdjęcia poglądowe (opis w ramce powyżej)
Link: allegro.pl/-i6154832230.html
Pamięć RAM DDR3 8GB PC3L-10600 NT2GC72B8P
Pamięć używana w stanie jak nowa 100% sprawna - gwarancja. Wystawiam FVAT. NANYA 2GB PC3-10600E DDR3-1333 UNBUFFERED ECC 2RX8 CL9 240 PIN 1.5V MEMORY MODULE MANUFACTURER: NANYA PART NUMBER: NT2GC72B8PA0NF-CG COMPONENT DENSITY: 2GB PRODUCT BUS TYPE: PC3-10600E COMPONENT SPEED: DDR3-1333 REGISTERED / UNBUFFERED / LOAD REDUCED: UNBUFFERED ERROR CORRECTION CODE ( ECC ): YES COMPONENT RANK: 2RX8 CAS LATENCY: CL9 PIN COUNT: 240-PIN VOLTAGE: 1.5V MODULE TYPE: SERVER MEMORY ( NOT FOR DESKTOPS ) Więcej info 601067440
Link: allegro.pl/-i6311083334.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plimuzyka.prv.pl
|