aaaabierz życie jakim jestaaaa
NOWA rodzinna gra DIXIT "Obraz jest wart tysiąca słów!" Sprzedaje NOWĄ grę DIXIT. Gra jest świetna! Pobudza wyobraźnie, uczy kreatywności i jest świetnym sposobem spędzania wolnego czasu z dziećmi i znajomymi!
Sprzedaję, ponieważ mam już tę gre, a dostałam ją ponownie w prezencie. Ilość elementów jak na opakowaniu, niczego nie brakuje, stan idealny!
Możliwość wysyłki.
Zapraszam do zakupu Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgMID7.html
Dixit Odyseja (Odyssey) | Nowa | Hit! | Odbiór os. lub tania wysyłka! Gra nowa, nieużywana, oryginalnie zapakowana.
Zawartość pudełka:
plansza
84 karty
12 tabliczek głosowania
24 znaczniki głosowania
12 drewnianych pionków królików
instrukcja
Dodatkowe informacje:
Autor:
Jean-Louis Roubira
Wydawca:
REBEL
Wydanie:
polskie
Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny świat Dixit – najczęściej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj ponieść się wyobraźni, odkrywając tajemnice nowych kart. Tylko uważaj, żeby nie wpaść w pułapki zastawiane przez innych graczy! Dzięki nowym wariantom, w grze może brać udział aż do 12 osób. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych światów.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych gracz.
Na czym to polega?
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!
Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
Gra otrzymała w 2009 roku nagrodę Golden Ace, French Game of the Year oraz została nominowana do niemieckiej nagrody Spiel des Jahres w 2010 roku.
___ ODBIÓR OSOBISTY ___
Odbiór przedmiotu jest możliwy w Chorzowie przy ul. Zielonej 24 w dniach roboczych w godzinach 9:00-16:00. Prosimy o kontakt telefoniczny przed odbiorem ( 609 - pokaż numer telefonu - ). Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia innej godziny, a także odbioru w Rudzie Śląskiej.
___ KOSZTY WYSYŁKI ___
Przy przedpłacie na konto bankowe:
1) Odbiór w wybranym kiosku Ruchu* - 5,99 zł
2) Odbiór w wybranej placówce Poczty Polskiej** (E-przesyłka) - 7,5 zł
3) Kurier Poczty Polskiej (Pocztex Kurier 48) - 10 zł
4) Kurier Siódemka - 14 zł
Płatność przy odbiorze:
5) Odbiór w wybranej placówce Poczty Polskiej** (E-przesyłka za pobraniem) - 13 zł
6) Kurier Poczty Polskiej Pobraniowy (Pocztex Kurier 48) - 16 zł
7) Kurier Siódemka Pobraniowy - 23 zł
Termin dostawy:
Opcje 1), 2), 3), 5), 6) - większość przesyłek dostarczana w 2 dni robocze; pozostałe przesyłki w 3 dni robocze.
Opcje 4), 7) - większość przesyłek dostarczana w 1 dzień roboczy.
* Dostępne kioski Ruchu można sprawdzić pod adresem: https://www.paczkawruchu.pl/#/pl/znajdz-kiosk
** Dostępne placówki poczty można sprawdzić pod adresem: http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/
Do paczki dołączamy standardowo paragon. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Link: olx.pl/oferta/CID767-IDfNXxf.html
DIXIT 2 Przygody * dodatek 84 karty * gra * Poznań
lO nasl lNasze aukcjel lKomentarzel lKontaktl
Dixit 2: Przygody Gra
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze.
Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit.
Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
UWAGA! Do wszystkich zamówień zawierających "Dixit: Przygody" dokładamy promocyjną kartę "Prezenty". Oferta ważna do wyczerpania zapasów!
Na czym to polega?
Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów.
Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty!
Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej.
Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów!
Każda ilustracja to klucz otwierający drzwi do krainy wyobraźni. Gra zawiera 84 pięknie ilustrowane karty.
Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
Gra została nominowana przez Kapitułę Konkursu do nagrody Gra Roku 2010, jako jedna z najlepszych gier wydanych w Polsce w roku 2009.
Gra otrzymała w 2009 roku nagrodę Golden Ace, French Game of the Year oraz została nominowana do niemieckiej nagrody Spiel des Jahres w 2010 roku.
l Tytuł Dixit 2: Przygody Gra l l Wydawnictwo REBEL l l Długość [mm] 300 l l Szerokość 90 l l Wysokość 40 l l EAN 3558380024750 l l Indeks ZCOKG l l Grupy wiekowe 7-10 lat, 10-13 lat, 14-16 lat l l Produkt dla wszystkich l
ZOBACZ RÓWNIEŻ INNE PRODUKTY W ŚWIETNYCH CENACH: © UltraPanel Link: allegro.pl/-i6063230243.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plimuzyka.prv.pl
|